“Starting With Artificial Intelligence” e Twinning Projesi

“Starting With Artificial Intelligence” e Twinning Projesi

“Starting With Artificial Intelligence” e Twinning projesi

3-D sınıf öğretmeni Cem MORAN tarafından yürütülen proje,öğrenci merkezli yöntemler ve yenilikçi teknolojik yaklaşımlar kullanarak yapay zeka araçlarının entegrasyonu yoluyla ilkokul öğrencilerinin eğitimsel ve sosyal gelişimini desteklemeyi amaçlamaktadır. Öğrencilerin öğrenme deneyimlerini iyileştirmeye odaklanırken, gelecek için gerekli dijital becerileri geliştirmelerini sağlamaktadır. Yapay zeka destekli etkinlikler ve atölyeler aracılığıyla öğrenciler, demokratik bir ortamda kapsayıcı bir ortamda akranlarıyla birlikte öğrenme, yaratma ve sorun çözme fırsatına sahip olmaktadır. Proje hem bireysel gelişimi hem de işbirlikçi öğrenme deneyimlerini vurgulayarak, öğrencilerin teknoloji destekli eğitim yoluyla potansiyellerini sürdürülebilir bir şekilde keşfetmelerine olanak tanımaktadır. Dikkatle tasarlanmış yapay zeka entegre etkinliklerle, öğrencilerin yenilikçi öğrenme yöntemlerini teknolojik araçlarla birleştiren eğitim deneyimlerinden faydalanmalarını, temel öğrenme ilkeleriyle bağlantılarını korurken onları dijital çağa ve Avrupa kültürüne hazırlamalarını ve birbirleriyle oluşturdukları teknolojik ağı geliştirmelerini sağlamak hedeflenmektedir.

13.06.2025 36

13-06-202513-06-2025